مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک

شاید در مورد این مسئله شکی نباشد که به موازات آشنایی بیشتر مشتریان با خرید آنلاین، شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک در حال پیشرفت و گسترش هستند. با این حال برای بیشتر این کمپانی ها بسته بندی تبدیل به یک دغدغه شده است. با داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه مشکلات چاپ و بسته بندی برای کسب و کار های آنلاین، می توانید با دقت بیشتر در این زمینه تصمیم گیری کنید.

بزرگترین مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک

برای بیزینس های الکترونیک، بسته بندی باید به گونه ای طراحی شود تا مشتری را مجبور به خرید کنید! در غیر این صورت هر گونه هزینه ای در این زمینه هدر رفت خواهد بود.ممکن است هزینه زیادی را صرف جنس بسته بندی کنید در حالی که هیچ تاثیری روی انتخاب مشتری نداشته باشد. بنابراین انتخاب یک جنس مقوا مناسب و به صرفه برای بسته بندی بسیار مهم است.

cti 08

در بسیاری از انبارهای فروشگاه اینترنتی فضای مناسبی در قفسه ها برای جعبه ها تعبیه نشده است. این کار باعث بهم خوردن شکل جعبه می شود که هنگام تحویل به مشتری شکل مناسبی ندارد و البته به این موضوع اهمیت نمی دهند.نکته دیگر استفاده از نوعی بسته بندی است که با هوا پرشده است و اصطلاحا به آن بسته بندی تاول دار می گویند. این نوع از بسته بندی نیز در کسب و کار اینترنتی هزینه اضافی تلقی می شود.

صرفه جویی در هزینه ها

گرچه بسته بندی و سالم رسیدن کالا برای مشتری دارای اهمیت است اما اگر همچنان به دنبال کاهش هزینه ها هستید می توانید نکات زیر را به کار ببندیدشما می توانید برای بسته بندی تان متریال کمتری به کار ببرید. این گزینه شامل کاهش هزینه های چاپ و استفاده کمتر از مواردی مثل چسب می باشد. برای این کار می توانید از جعبه هایی که به راحتی قابل چفت هستند استفاده کنید.

cost reduction

نکته دیگر برای کاهش هزینه ها و کاهش مشکلات بسته بندی راه اندازی یک خط بسته بندی در کنار خط تولید یا انبار می باشد که به لحاظ وقت و هزینه معقول تر به نظر می‌رسد.همان طور که اشاره شد بسیاری از شرکت ها به دنبال گسترش فروش اینترنتی و ورود به کسب و کار آنلاین هستند که رستوران ها و فست فود ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در این صورت بهترین انتخاب شما می تواند همکاری با شرکت های پکیج و بسته بندی باشد و مجموعه ایرانیان پک می تواند تمامی نیاز های شما را در این زمینه تامین نماید.

packaging 1

packaging1

packaging2

packaging3



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: بسته بندی ,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 29 دی 1400



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.